Förkyld

skrevs den 2014-08-28 klockan 19:56:37 | Direktlänk | Okategoriserat
Hej på er! Har varit förkyld och haft täppt näsa ett bra tag nu, men för någon dag sen bröt det ut till feber, halsont, huvudvärk och jag blev heelt slut i kroppen. Så jag har legat sjuk i snart 3 dagar nu och hoppas verkligen det går över lagom till imorgon, för i helgen väntas det förmodligen roligheter. Mer om det sen!
Har iallafall inte orkat suttit vid datan eller mobilen en längre tid med den huvudvärk jag har haft, därav uppdateringen :)
 
Men imorse va jag tvungen att kliva upp halv sju och åka iväg till tandläkaren. Ska ju få tandställning, så idag var det första delen av processen - avgjutning av tänderna i lera och vax, ta röntgenbilder och vanliga bilder på tänder och käke. Nästa besök är sista oktober och då blir det information om jag ska dra ut tänder eller sätta in tandställningen direkt. Ska bli såå skönt, även om det kommer göra j*vligt ont är det så värt det!
 
Nu sitter jag och äter godis, känner mig lite bättre men blir nog hemma imorgon och vilar upp mig en extra dag. När jag känner mig lite dålig så kan jag verkligen inte koncentrera mig i skolan..
 
Nu ska jag kolla på böda camping, ha en fortsatt bra kväll!
 
Bilden till vänster är på en hund jag var hundvakt åt två veckor i somras, visst är hon lik Dobby från Harry Potter filmerna?
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0