Snabbis i stan

skrevs den 2014-08-29 klockan 20:24:27 | Direktlänk | Okategoriserat
Tjingeling! Nu är jag, min kille och hans två kompisar påväg hem från stan. Hängde med när dom skulle byta något på netonnet och passade på att köpa ett skal till mobilen, klantig som jag är så passar de bra!

Imorse mådde jag fortfarande dåligt, mådde även illa och tillslut spydde jag även. Men efter det har jag bara mått bättre så nu vänder det väl. Blev tyvärr inga roligheter i helgen.. jag skulle ha hängt med Myntes "ägare" till Tyskland och kollat på ny häst, men röntgen plåtarna såg antagligen inte bra ut så det blev inget.. jättesynd!!

Nej nu ska jag fortsätta åka bil och väl hemma ska jag äta och mysa med min kille och min syster. Ha en bra kväll ♥


Fimaste hästen, som jag saknar honom..

ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0