Bröllopsfotografering 2 augusti 2014

skrevs den 2014-12-11 klockan 20:37:20 | Direktlänk | Inspiration
 
 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon Zoom Lens/Macro EF 24-70mm 1:2.8
 
Några fina bilder jag klickade i somras på en väns bröllop. Hela bröllopet var helt underbart och brudparet och deras dotter + brudtärnan och marskalken var helt fantastiskt fina. Är inte hennes klänning helt underbar? En kväll man sent glömmer! Otroligt glad att jag stod som deras fotograf. Bilden inifrån kyrkan var dåligast då ljuset inte var det bästa och jag stod uppe på en balkong så vinkeln var inte så bra heller, ljuskronorna kom ivägen. Annars är jag faktiskt nöjd, vill ni se lite mer?
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0