Dan före dopparedan

skrevs den 2014-12-23 klockan 11:55:37 | Direktlänk | Vardag
Hej på er! Har varit skönt att vara ifrån bloggen nu ett par dagar, har varot så hektiskt med allt som ska fixas inför julafton som redan är imorgon, kan ni förstå det? Tänk att året som har varit har gått så himla fort nu!

Tänkte göra en årssummering som kommer komma upp lite senare. Ska bli kul att kolla igenom vad jag har gjort varje månad. 

Juste! Måste även visa er mina julklappar jag fick av mina kompisar igår, såå fina. Först fick jag två ljus och två små fat att ha ljusen på, jättefina. Sen kom dom med den "riktiga presenten" som var en tavla med olika tavlor i, med massa bilder på oss tre. Såååå fint ❤

Nu ska jag fortsätta slå in julklapparna, duscha och fixa lite. 

Har ni fixat klart julklapparna än eller är ni ute i sista sekunden? Hur ska ni fira jul? Kommentera!

ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0