Fail

skrevs den 2014-12-17 klockan 19:41:00 | Direktlänk | Hästar
Här är filmen från när jag hoppade Micke för några veckor sedan, närmare bestämt 4 veckor tror jag. Han skötte sig enormt bra tills han hoppade mig ur sadeln i själva språnget, då kom jag ur balans och han passade då på att köra en ponnynit direkt efter hindret. Vi är fortfarande inte riktigt haj på det här med hoppning, han är verkligen jätteduktig, men fortfarande ung och obalanserad. Vi fick dock fina lovord att han kan hoppa och han använder kroppen fint. Så fortsätta hoppa ska vi göra som en rolig grej på sidan av dressyren, för kul tycker han verkligen att det är!
 
Kolla, jag dööör verkligen. HAHA!
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Olivia

sv. jag ska absolut försöka fixa detta :)

Svar: vad kul!
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2014-12-18 klockan 09:13:21
URL: http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: saga

haha vilken rolig fail! xD

Svar: Haha ja!
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2014-12-19 klockan 18:52:00
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0