Gott nytt år!

skrevs den 2014-12-31 klockan 14:59:11 | Direktlänk | Ebba
Vill bara först säga, förlåt för kass uppdatering. Såg nu att inlägget om mitt 2014 inte ens har kommit ut och när jag letar efter det kommer det inte fram, så det har försvunnit på något vis, Suck.. menmen! Får skriva om det en annan dag. 

Idag så är det nyårsafton, vad ska ni göra? Blir det bortafest med vännerna eller hemmamys med familjen? Låt höra! 
Själv ska jag iväg med min kille till hans kompisar på fest, blir lugnt ikväll med oss och några till, fyrverkerier o lite cider, perfekt. 

Vill även också säga att ta det lugnt med allt alkoholintag och fyrverkerier ikväll. Ni får försöka inleda året på bästa vis utan att må dåligt, och även tänka på hur mycket och vart ni smäller raketerna, för det finns djur som inte tycker det är lika kul som oss.

ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0