Hej, igen?

skrevs den 2014-12-11 klockan 21:22:44 | Direktlänk | Okategoriserat
Måste bara först säga.. HEJ! Senaste gången som jag skrev här ordentligt var i somras, sen kom det upp ett videoklipp på Micke och nu ett till inlägg, och jag sa att jag skulle blogga flitigt.. känns inte riktigt som min grej. Jag vill blogga, men samtidigt så är det svårt utan färska bilder och motivation. Det är ju verkligen kul när det går uppför!
 
Läget just nu är väl sisådär, haha. Det gick framåt med Micke som jag har börjat ridit på nu, sist jag red var för snart 3 veckor sen då jag åkte på en bruten tå. Olyckan var som tur var en väldigt olycklig en, vi var ute och red så vart hästen min vän red på sur på min häst så den sparkade upp och jag fick smällen, gjorde sabla ont och inte nog med det så var vi ca 20-30min ute i skogen så bara att skritta hem då, haha.  Väldigt smart sisådär några dagar innan en hel helg planerad i Stockholm och SIHS.. not. Nu har det ju gått snart 3 veckor, på lördag, utan ridning eller någon form av stödjning på foten. Har börjat gått nu sen en vecka tillbaka och kan stödja då och då men tån är fortfarande stel och kan inte böja den neråt. 
Förhoppningsvis så får jag börja rida om en vecka eller så, hoppas! *peppar peppar*
 
Har världens roligaste klipp från en hoppträning för typ 3-4 veckor sen, den får ni inte missa!
 
Nu ska jag knapra lite alvedon, kika på en film och gå och lägga mig. Är sjuk så ska bli skönt att kura ner sig under täcket. Nu får vi hoppas att jag är mer motiverad till att skriva här mera. Kram på er!
 
Våran underbara hund Madicken från i somras.
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Härligt med helg ju!
Glad lucia :)

Svar: Ja superhärligt med helg, glad Lucia själv! :)
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2014-12-13 klockan 23:51:46
URL: http://nouw.se/sannaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0