Sjukstuga

skrevs den 2014-12-18 klockan 14:10:22 | Direktlänk | Ebba
Jag är fortfarande hemma och sjuk, världens huvidvärk och bihåleinflammation, kan det bli bättre? Jag skulle egentligen ha dragit ut tänder hos tandis imorse, men tandläkaren var sjuk och jag likaså, så nästa tid är inte förrän 7 januari. Inte jättelångt tills dess iallafall! Nästa omgång med att dra ut tänder är den 3 februari och den 13 februari sätter jag in tandställningen. Typ äntligen! Har väntat i över ett år nu!

Imorgon får jag jullov, en jag kommer nog inte orka gå till skolan då heller. Vi har skridskoåkning, biologi och svenska. Kan bara vara med på de två sista lektionerna då jag inte vill riskera något med tån nu när den läker. Så jag har iprincip jullov nu! 
I helgen ska jag nog om jag känner mig lite bättre, rida för första gången på över tre veckor. Ska bli så kul! Det blir på Jaco isåfall, stallets enda westernhäst. 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0