Tröttare än tröttast

skrevs den 2014-12-15 klockan 20:40:16 | Direktlänk | Okategoriserat
Är såå fruktansvärt trött idag, vaknade imorse och tänkte "shit, har natten redan tagit slut?!". Dock somnade jag halv två inatt för det gick inte att somna.. sov hela biten på tåget dit och kände mig som en zombie i skolan. Idag fick vi longera två och två, gick sådär. Kunde ha gått bättre, lättare när man har en häst man känner och gör så man brukar göra. I skolan följer vi alltid "böckernas regler", vilket är "korrekt" eller vad man ska säga. Svårt när man har lärt sig på ett och ska lära om på ett annat!
 
Är alldeles för trött för att komma på något vitsigt eller bra att skriva om, har legat i sängen sen jag kom hem halv fyra. Så det tänkte jag fortsätta med hela kvällen tills jag ska sova. Hade bra!
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0