11 saker ni kanske inte visste

skrevs den 2014-07-18 klockan 01:32:00 | Direktlänk | Ebba
1. Jag har ofta tvångstankar, men de värsta är med jämna tal. Att bilstereon, att sätesvärmaren, volymen på datan, spisen etc.  måste ha ett jämt tal när man höjer och sänker.
 
2. Mitt första och hittills enda förhållande varade i lite mer än 1 år, den killen var även min första kyss och allt vad ett förhållande nu innehavar!
 
3. Jag har prestationsångest. Jag faller sällan för grupptryck, men jag tänker ofta på vad alla andra tycker och tänker om vad jag har för kläder och hur jag ser ut.
 
4. Jag har ett väldigt bra självförtroende (osammanhängande jämfört med förra punkten) och det bästa jag vet är att peppa andra till att tycka om sig själva.
 
5. Jag är livrädd för många saker som mörker, höjder, skräckinjagande saker etc. Men det värsta är sjöar och vatten överhuvudtaget när man inte ser vad som finns i vattnet eller vet hur djupt det är.. usch!!
 
6. Jag har jättesvårt att gå upp i vikt, min högsta dröm är att vara lagom tränad eller vara lite mullig. 
 
7. Jag väger mellan 60-70kg beroende på hur min magkatarr är, ändå är jag smal som en sticka och har inte mycket fett på kroppen alls.
 
8. Jag har väldigt svårt för människor som uttalar ord fel.. inte många som står ut med att jag "tillrättavisar" och säger rätt uttal på ordet direkt efter den har sagt fel uttal.
 
9. Jag tror fullständigt på att allting händer utav en mening, dock har jag väldigt svårt att förstå varför vissa saker händer och vad dess mening är.
 
10. Jag har iprincip aldrig riktigt ljugit för min mamma eller mina kompisar. Tål inte de som ljuger för man får ju reda på sanningen tillslut ändå!
 
11. Jag HATAR människor som tror att värdet i saken/plagget är den enda betydelsen... usch fyfan på er!!
 
 
 
 
 
 
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0