Mysig dag på stan

skrevs den 2014-07-15 klockan 22:05:15 | Direktlänk | Ebba
Hej på er! Vaknade upp hos Becca imorse (läs mitt på dagen) och så fixade vi oss lite och cyklade ner till stationen, tänkte att idag blir det bra med en dag på stan!
Först när vi kom in till Uppsala så käkade vi på Jalla, sååå gott med Kebabtallrik. Sen kikade vi runt lite och tog sedan bussen till Gränby. Där gick vi mest runt och kollade, jag är alltid så att jag vill ha så himla mycket så jag inte vill ha något. Man kan liksom inte bestämma sig, känner ni igen er? Efter en stund av springandes i affärer gick vi och mötte upp två kompisar och tog en fika. Mys!
Sen fick vi skjuts hem av dom och nu sitter jag här hemma helt själv och har verkligen inget att göra. Kanske bra det också ibland ;)
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0