Blä

skrevs den 2014-06-28 klockan 23:37:16 | Direktlänk | Okategoriserat
Usch, den här förkylningen vill inte ge med sig! Har varit sjuk sedan i tisdags nu tror jag.. har fortfarande svullen hals, ont i huvudet och är apförkyld. Menmen, snart så! Peppar peppar..
 
Idag har vi röjt undan massor på gården. Det såg seriöst ut som en hel djungel. Ska förklara nu hur allting ligger till. Först bodde vi (våran familj) i det här huset, sen flyttade vi till en lägenhet för mamma och pappa separerade. Då köpte min morfar huset och gjorde lägenheter av de istället, två på nedervåningen och så en på övervåningen. Det bodde redan folk på undervåningen efter vi flyttade ifrån för där var det redan renoverat. Dom som bodde där använda aldrig trädgården så ingen kom till ro att hålla efter eller fixa. Sen bestämde vi oss för att flytta tillbaka för att saker och ting ändrade sig, så nu när vi bor här igen så bestämde vi oss för att fixa till allting. 
Så idag har vi hjälpts åt och tagit bort (nästan) allt vildvuxet, klippt gräset och eldat ris. Inte klara än, men det är på god väg! Fanns en trädgård bakom allting trots allt ;)
 
Imorgon skulle jag ha provridit några hästar för att ev börja rida på dom, men det blev ändrade planer, så jag åker dit nästa helg istället!
 
Nu sitter jag och gosar framför en film, äter godis och är helt ensam hemma. Haha inget jag föredrar. Saknar mina kompisar som är i Göteborg och Skåne. Saknar alla puddingar som inte är hemma just nu.. men kram på er och ha en fortsatt mysig kväll!
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0