Bra Ebba!

skrevs den 2014-06-19 klockan 01:16:01 | Direktlänk | Okategoriserat
Idag var jag in till skolan sista dagen för veckan, vet att det är mycket tjat om skolan nu men men! Haha, iallafall så var jag ju till skolan och så förhörde min naturbrukslärare mig på lite frågor och visade vad jag hade kvar, så jag kan kanske få ett C i slutbetyg. Galet najs. Känns så otroligt skönt!
 
Sen efter skolan så gick jag och köpte glass (eftersom jag har varit såå duktig ;)) och satte mig i solen och bara njööt av sommarvärmen och kände mig så otroligt stolt över mig själv som kommer fixa det här. Sen gick jag på tåget då och åkte hem, var hemma i någon timme och sen åkte iväg med två av mina kompisar som nyligen skaffat moppe och dom känner att dom vill åka runt hela tiden. Så jag åkte med och vi åkte iväg till ett badställe och satt och pratade i solnedgången. Himla mys att prata om allt mellan himmel och jord!
 
Kom hem därifrån vid 20 typ och sen dess har jag suttit vid datan och slökollat runt på fb och olika bloggar och även pratat i telefon ett bra tag med en skön person. Haha, vi träffas typ aldrig men ändå kan prata om precis vad som helst, helt okomplicerat!
Nu tänkte jag sova, var uppe lite extra idag eftersom jag får sovmorgon imorgon. Efterlängtat eftersom jag har gått upp vid 7 tre dagar i rad nu ;)
 
Godnatt och kram!
 
Haha en sån otroligt blek och charmig bild på mig själv, trött och osminkad hästskötare.. men man måste bjuda lite då och då ;)
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0