Första arbetspasset

skrevs den 2014-06-25 klockan 21:00:00 | Direktlänk | Okategoriserat
Sådär! Idag har jag jobbat mitt första arbetspass för dehär 2 veckornas sommarjobb! Kändes väldans bra, och inte så speciellt avancerat. Tänk er liksom 2 veckors arbete med ett gäng glada ungar och det enda du behöver göra är att se efter dom och umgås med dom? Superlätt! Har redan lärt dom att man ska säga ett bra ord istället för att svära.. haha.
 
Efter jobbet så satt jag hemma en stund, sen gick jag till min syster och hämtade hennes hundar och gick iväg på en långpromenad. Såå skönt att komma ut en sväng, gick riktigt långt idag. Kändes som en hel mil och det kan det faktiskt ha varit! Nu sitter jag i sängen i myskläder och är nyduschad. Så himla skönt. 
 
Vad har ni gjort idag? Kommentera gärna! Kram på er!
 
Jag och bästa Jossan i våras <3 (haha jag diggar att jag måste böja på benen för att komma ner i hennes längd..)
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0