Kväller & godnatt

skrevs den 2014-06-29 klockan 22:55:36 | Direktlänk | Ebba
Sådär! Nu är det väl även dags för mig att kasta in handduken och säga godnatt för idag. Har inte gjort något speciellt idag. Träffade en kompis en snabbis på förmiddagen och pratade lite med honom, sen har jag mest varit hemma och tagit det himla lungt! Nu på kvällen var jag ute med mina syskon en stund, sen fixade jag disken och sånt där tråkigt. Nu kom jag precis från duschen och ska sova snart.
Upp imorgon och jobba hela veckan på fritids igen! Ska bli ganska kul faktiskt. Sen kommer mina vänner tillbaka från Göteborg och Skåne så det ska bli himla skönt att få träffa dom igen <3
 
Såg även att det kommer börja tre nya tjejer i våran klass till hösten, en av dom "känner" jag faktiskt sen innan. Har gjort några bloggdesigner till henne så vi har pratat lite på så vis. Sen skulle två tjejer från hennes klass också byta. Ska bli kul med lite nya i klassen så man kan lära känna lite flera också!
 
Nej nu ska jag skriva klart ett tidsinställt till imorgon, sen sova. Puss och kram på er!
 
Bästa tjejerna.
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0