Liite bättre

skrevs den 2014-06-24 klockan 18:41:38 | Direktlänk | Okategoriserat
Haha vet aldrig hur jag ska börja skriva, så det blir väl ett Hej på er!
 
Lyckades dra på mig förkylning och halsont efter gårdagen. Jag och mina två kompanjoner var ute och körde moppe i spöregn, eftersom vi promt skulle åka och grilla under tak. Så jag bestämde mig för att bli sjuk, åh är inte livet underbart ibland ;)
Haha förresten, måste dela med mig.. igår när vi åkte moppe då, så körde jag och Becca bakom My. Helt plötsligt så åker toarullen upp och det flyger världens längsta pappersremsa från My's moppe. Jag och Becca brister ut i asgarv och My märker ingenting. Becca kunde knappt se något för hon skrattade så mycket så hon släppte på gasen så moppen bara rullade, och precis när hon släppte på gasen så springer det ut världens gigantiska grävling mitt framför oss. FYF*N vad det var på håren att vi körde på den! Haha usch, kan inte tänka på vad som hade hänt om vi hade kört på den, antagligen hade jag varit lite mer "sjuk" än bara förkylning då...
 
Idag ringde dom även från kommunen om ett sommarjobb och sa att en kille hade hoppat av och att jag skulle få hans plats om jag kunde jobba. Klart man tackar ja! Har inte fått ett enda jobb jag har sökt, så då passar det bra att få ett jobb med typ 2min gångavstånd till. Ska jobba på fritids i 2 veckor, tror det blir precis lagom!
 
På söndag åker jag även iväg och "provrider" två hästar, det är en tjej inte så långt härifrån som behöver hjälp att motionera sina hästar nu under sommaren. Perfekt det också (om det går bra) eftersom Mynte har åkt iväg till Stockholm och kommer hem i Augusti.
 
Det var nog allt för mig, kram på er så kikar jag in här imorgon! 
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0