Mysig kväll

skrevs den 2014-06-14 klockan 23:55:23 | Direktlänk | Ebba
Har haft en mysig kväll med tjejerna. Vi åkte moppe till ett badställe, satt och grillade och pratade i flera timmar. Kom hem för ett tag sen och nu ligger jag nerbäddad i sängen och är dötrött och har ont i heeela kroppen. Det tar verkligen på mig att vara ute när det är kallt, dessutom att bara åka hem på moppe i bara munkis, linne och tunna mjukisbyxor.. haha. 
Nu har jag tänkt att sova, imorgon är det en ny dag och ska förhoppningsvis hinna fixa lite hemma, gå en promenad och hämta min cykel hos mammas kille och dessutom hinna fixa lite skolarbete så jag får lite gjort. Hoppas ni har haft en bra dag idag och får en ännu bättre dag imorgon. Kramis!
 
Finaste, saknade Boggie <3
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0