Nystart

skrevs den 2014-06-14 klockan 10:16:00 | Direktlänk | Ebba
Hej! Det var längesedan nu, har tänkt och velat fram och tillbaka massor men har nu kommit fram till att jag vill börja blogga, igen.. haha typiskt!
Men men! Ska försöka att hålla igång med det här nu, det är ju kul när man kommer igång lite. Jag är ju inte byggd av pengar, men ska försöka skrapa ihop så jag kan köpa mig en bra kamera, dels för att jag tycker det är kul att fota och dels för att jag gärna inte vill ha en blogg utan bilder. Så nu hoppas jag på att det här är en bra nystart och att det kommer hålla i sig.
Håller dock fortfarande på att fixar iordning lite nytt sommarfräscht, men det mesta är klart!
 
Jag har ju faktiskt en drös med bilder också som jag och en kompis fotade för någon vecka sedan, vill ni se mer?
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0