Plugg

skrevs den 2014-06-18 klockan 00:11:44 | Direktlänk | Okategoriserat
Åkte till skolan igår och blev klar med matteuppgiften och jag har nu ett E i Matte1a och behöver aldrig mer plugga matte om jag inte vill. WOOOHO!!
Idag blev det också en sväng till skolan och hann beta av två uppgifter från naturbruket, så nu väntas bara en genomgång på ett frågepapper imorgon och en till uppgift så kanske jag får ett hyfsat betyg där också!
Jag har haft det så (rent ut sagt) jävla jobbigt en period nu, men när det äntligen börja ordna upp sig lite så har jag kunnat fokusera mer på skolan och bli klar med det jag kommit efter med. Även om jag är förbannad, ledsen och alla möjliga känslor, så får jag bara stänga ner det och lägga det åt sidan och fokusera på det som är viktigt och får mig att må bra!
 
Jag har bestämt mig för att satsa helhjärtat ut på hästar och ridningen, för det är de som får mig att må som bäst. Det är liksom där jag glömmer allting och bara är.. har tänkt skriva lite om hur jag har tänkt med framtid och allting kring livet och alla motgångar/medgångar i ett enskilt inlägg, vill ni läsa?
 
 HAHA BÄSTA BILDEN!!
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0