Sköna lediga dag

skrevs den 2014-06-15 klockan 14:58:13 | Direktlänk | Vardag
Ännu en dag på sommarlovet har gått, så skönt att veta att man slipper skolan i några veckor till! Har hunnit med att göra lite rester i matten från 1an så jag ska kunna klara kursen och slippa jobba ikapp i 2an. Som ni kanske inte vet så gick jag in i en deprission tidigare, och pga det och lite annat så har jag inte gått sista 1-2 månaderna i skolan, så jag får jobba ikapp det sista nu. Surt om jag skulle vara tvungen att gå om hela 1an för det lilla som jag missade.. men jag ska försöka fixa det här nu.
 
Jaha, idag är det ganska lungt med saker som ska göras. Gick en promenad imorse och hämtade min cykel, skönt att komma ut lite. Sen har jag då jobbat matte och nu snart kommer en kompis och hämtar upp mig så ska vi umgås lite. Sen ikväll blir det väl lungt, blir väl antagligen tvungen att jobba mera matte. Själv föredrar jag om jag får ta det lungt framför tvn ;)
 
Hoppas ni också får en bra dag, så kikar jag in här sen!
 
Myntes ägare fyller år idag också, så GRATTIS MATILDA!!
 
 
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0