Tips?

skrevs den 2014-06-29 klockan 18:22:00 | Direktlänk | Okategoriserat
Fick inspiration från Linns blogg när hon skrev om hästar hon har ridit. Tänkte att det kanske kunde vara en kul grej att jag kan skriva om de hästar jag har ridit på och vad dom har lärt mig etc? 
 
Annars är alla tips på inlägg ni vill läsa om helt acceptabelt, bara att kommentera vad NI vill läsa mer om, eller helt enkelt något som gör min blogg till en bättre blogg så ska jag försöka ordna det!
 
Puss och kram på er!
 
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Sanna&Frida

Jätte fin blogg!! Besök gärna våran och lämna en kommentar! :) Kram Hopphastarnas.horseworld.se

kommentarer skrevs den 2014-06-29 klockan 20:52:10
URL: http://hopphastarnas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0