Typ äntligen!!

skrevs den 2014-06-15 klockan 09:16:00 | Direktlänk | Ebba
Åh så jävla glad, efter massa tjat på mamma som har haft fullt upp med att jobba jämt så har jag lyckats fått henne att boka handledarkursen för ett tag sedan. Nu på tisdag är det även dags för mig att gå den, så jävla glad. Äntligen typ!!
Har längtat efter att få gå den där jäkla kursen så jag kan få börja köra snart.. fyller ju 17år om mindre än en månad och jag har gett migfan på att ta körkort så fort som möjligt efter jag har fyllt 18! Helst av allt hade jag velat kört massor nu ett år, sen gå intensivkursen innan jag fyller 18 och försöka klara det på så vis. Men jag är verkligen inte gjord på pengar och har råd att betala kursen så jag får göra det på det vanliga viset och ta alla obligatoriska kurser efterhand och köra så ofta jag kan hemma.
 
GAAH VAD JAG LÄNGTAR!!!! :D
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0