Underbart

skrevs den 2014-06-22 klockan 17:14:00 | Direktlänk | Ebba
Hej på er! Har struntat helt i att kika in här och skriva under helgen. Har haft fullt upp med annat, men nu är jag tillbaka.
Fan vilken rolig helg jag har haft. På midsommar drog vi till ett ställe utanför Storvreta, dock längre bort från stationen än vad vi trodde. Vi gick typ en hel mil haha.. när vi kom fram satt vi mest bara ett tag, var inte något att hurra för. Sen kom det några andra dit och då var det bra mycket roligare! Satt och spelade ett tag, haha aldrig skrattat så mycket förr. Efter ett tag drog vi hem till en av dom vi va med och satt där typ hela natten, pratade och skrattade en hel del och sen sov vi kvar där. Skulle gärna göra om hela midsommarkvällen/natten igen om det vore möjligt. Var så himla mysigt och gossigt!
Dagen efter fick vi skjuts till bussen utav en av dom som var där, sen när jag kom hem lag jag mig direkt i myskläder och sov några timmar. Det var riktigt  skönt efter att knappt ha sovit något under natten innan.. sen kom Becca och My och vi drog iväg till slottet och myste en sväng.
Idag har jag tagit det lungt och firat min mormor och kusin som fyllde 64 och 24år. Grattis! Ikväll blir det att ta de lungt, ska iväg till skolan imorgon, tisdag och onsdag och göra klart det sista av mina rester. Hoppas hinna klart med allting!
 
Tack för en underbar midsommar, ni vet vilka ni är!
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0