Oaktiv

skrevs den 2014-09-02 klockan 22:14:01 | Direktlänk | Okategoriserat
Förlåt för dålig bloggning, vet inte riktigt vad jag har tänkt på.. Men inga ursäkter, för nu ska de bannemig bli bättre!

Gud, idag har det varit en allmänt jobbig och seg dag har jag känt. Det har varit segt i skolan, har inte kunnat koncentrera mig och jag har bara varit jättetrött även fast jag har gått och lagt mig 21 varje dag. Men sen när jag kom hem kände jag mig bättre. Testade att köra bil en bit för första gången! Gick ju sådär.. råkade ta full gas bakåt så mamma blir livrädd haha.. annars gick de kanoners! Sen åt jag och gick iväg till IP för att möta Becca och My. Vi ska börja springa så vi började med att springa gå 2,5km, vila en stund och sen göra samma igen. Gick superbra!
Är förövrigt helt död nu, gjorde även 50 squats/knäböj och cirka 10-20 utfallssteg också :)
Imorgon ska jag bara ut och luska bprt den ev. träningsvärken och på torsdag ska vi springa igen!
Är bara såå motiverad till det här nu. Dags att bli stark och hälsosam!



ALLA KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Fint gräs

kommentarer skrevs den 2014-09-06 klockan 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0