Samma som alla andra dagar

skrevs den 2014-09-15 klockan 19:42:38 | Direktlänk | Ebba
Bästa vännerna kom och hälsade på idag <3
 
Hemma från skolan idag, mår fortfarande lika dåligt som alla andra dagar, sällan jag känner mig pigg och redo för allt jag vill göra under dagen. Det blir sjukhuset på torsdag och förhoppningsvis ett steg framåt till att försöka ta reda på vad som är fel. Orkar inte ta upp vad det är för det är typ 100 olika saker, kan berätta efter besöket på torsdag hur det gick och vad som har hänt egentligen.
 
Imorgon tror jag att jag måste gå så jag inte missar vanliga lektionerna, får försöka överleva. Mina vänner får mig att må på topp så det kanske skymmer allt det dåliga under dagen! Sen efter skolan ska jag till stallet och ta hand om Jaco, rida och sköta om och ha lite stallpyssel, det behövs just nu tror jag.
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0