Film från hoppspecialen

skrevs den 2015-04-07 klockan 16:08:54 | Direktlänk | Okategoriserat
Här kommer en video med lite klipp från början och slutet av hoppspecialen i skolan förra onsdagen. Malin som annars rider i dressyrgruppen var med och hoppade så hennes pappa filmade lite på allihopa så vi får tacka honom för klippen! Jag rider på en av Högbo RK's ridskolehästar Siona, varför är för att jag har blivit osäker i hoppningen och behöver få tillbaka självförtroendet litegrann, och hon höjde det rejält och drog med mig på alla övningar säkert. Ser ju inte jättebra ut, men jag övar och vill bli bättre så konstruktiv kritik får ni ju ge!
Tryck på kugghjulet och välj i 720HD :D
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Josäfin Andersson

fint det ser ut :D

Svar: Tack så mycket, trots väldigt gammal video, haha!
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-10-14 klockan 13:44:55
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Jasmine Lundgren

Superfint ju! :)

Svar: Tack så mycket! 😃
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2016-01-03 klockan 18:36:25
URL: http://jasminelundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0