Dagens:

skrevs den 2015-02-06 klockan 18:07:00 | Direktlänk | Hästar
Är han inte söt i sina långa öron och långa ben? Så himla underbar.
 
Idag red jag ut i solnedgången med min syster på Jaco. Även om hästarna var mer än lagom pigga, så var det väldigt mysigt ändå. Solnedgång, snö och sådär precis lagom kallt. Riktigt riktigt mysigt. Efteråt tog jag av all utrustning och stod och kliade honom med manborsten som funkar lika bra som massageborste, i nästan 20minuter. Han bara älskar det!
 
Förövrigt så har jag hand om Micke hela helgen. Nu är det bara skritta som gäller i ett par veckor så får vi se hur han känns. Han har varit lite varm och svullen i kotan och liite halt i vissa steg, och inne på kliniken så visade han ingen hälta när dom hade bedövat hoven. Antagligen klivit snett och vrickat sig. Så nu blir det som sagt bara skritt, men vi är lika glada för det! Hade dock varit roligare med massa galopp, men it is what it is ;)
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Åh nej :(

Svar: Ja det är tråkigt, men snart är vi förhoppningsvis på g igen!
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-02-09 klockan 14:56:13
Postat av: Lydia

Men vad söt! :)

Svar: Ja han är så himla gullig! 6år och fortfarande bäbis ;)
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-02-10 klockan 11:42:39
URL: http://lydiaathieme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0