Helgen är över

skrevs den 2015-02-15 klockan 22:22:42 | Direktlänk | Okategoriserat
Helgen har verkligen varit såå himla mysig och bra. Jag och min pojkvän firade alla hjärtans dag på fredagen istället för lördagen för vi skulle iväg på lördagen. Tänkte att det inte spelade någon roll för jag tycker om honom lika mycket ändå ;) Vi gick på bio, och nej inte på Fifty Shades of Grey, vi kollade på Jupiter Ascending. Den va faktiskt bättre än jag trodde! Innan åt vi på FoodCorten på gränby och bara kollade runt lite innan bion. 
Jag satte ju även in tandställningen fredag morgon. Har alltså haft den i tre dagar nu, snart fyra, och jag måste säga att det var bättre än jag trodde. Har bara i överkäken nu, sätter in i underkäken i april. Men iallafall, jag har inga skavsår alls, har inte dödligt ont i tänderna som vissa säger, jag kan tugga mat om jag mosar maten helt och tuggar med tungan och liiiiiite med tänderna. Vissa fick mig att tro att det va de värsta man skulle göra ;)
 
Sen på lördagen så fixade jag stallet på dagen med hjälp av Johan, sen åkte vi hem och tog det lugnt. På kvällen åkte vi iväg till en av hans kompisar och var där till elva kanske. Tog det lugnt och hade de mys!
Idag har jag haft utsläpp imorse, gick riktigt fort idag. Fick även tid över och fixade allt åt Micke, tur att jag är så snäll för de visade sig att ägaren hade blivit sjuk så de behövdes!
 
Imorgon vankas skola och en hel vecka kvar innan sportlov. Jag går ju i Gävle så alla här hemma har sportlov veckan före mig. Ska bli sååå skönt med en veckas ledigt!! Bara andas häst så mycket det går, vara hemma och bara ta det lugnt.
 
Hur har eran helg varit?
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Josäfin Andersson

Det blir bättre med tandställningen, man vänjer sig efter ett tag :D Lyllos med sportlov, så avis!

Svar: Åh ja, börjar redan bli bättre faktiskt! Ja ska bli såå skönt med sportlov: D
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-02-18 klockan 11:42:20
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0