Kort skoldag

skrevs den 2015-02-10 klockan 14:36:54 | Direktlänk | Ebba
Sitter på tåget hem nu, på tisdagar går vi en av våra kortare skoldagar, vilket gör att jag lyckas komma hem halv fyra och inte halv fem. Lycka!
Idag bestämdes de även under dagen att jag ska fixa åt Micke och även rida om jag lyckas skrapa fram någon som vill skritta ut, då ägaren blivit sjuk. Annars blir de bara borsta, pussar och mys. Lika mysigt de med ❤

Annars då? Dagen har som sagt rullat på bra, har varit otroligt trött både igår och idag, inte kul att halvt somna när man måste läsa på svenskan. Imorgon är det äntligen specialidrott och hoppning, som jag har längtat. Ska bli så kul att starta upp igen!

Manne, en av favorithästarna på Högbo RK där vi har specialidrott.
ALLA KOMMENTARER
Postat av: saga

Gud så skönt att få sluta tidigt! Jag brukar också vara hemma vid halv fem tiden och det är ganska jobbigt, det har blivit väldigt mörkt ute och man känner sig aldrig motiverad till att göra något. Längtar till våren såå himla mycket nu!

Svar: Ellerhur! Dock börjar det närma sig vår och då blir man lite mer motiverad, snart sommar och ingen skola. Haha :)
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-02-10 klockan 17:03:13
URL: http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0