Men hej fredag!

skrevs den 2015-02-13 klockan 10:15:25 | Direktlänk | Träning
Hej på er! Sitter nu hos tandläkaren och väntar på min tur,  har tid 10.30. Idag är det dags att sätta in tandställningen i överkäken och jag är nervös som vanligt, haha. Kom även på att det är fredagen den 13e så jag undrar hur detta ska gå..
Anyway, ingen skola för mig idag. Orkar nog inte efter besöket här och jag hade inte hunnit till gävle från uppsala innan vi slutar så ifag är jag hemma. 

Helgen ser ut så att det kanske blir att åka med min syster på en western-clinic hon ska va med på, får se om jag ska med. Sen har jag hand om Micke lördag-söndag så helgen blir bra ändå 😊
Igår red jag även honom i en halvtimmes skritt i ridhuset, lite spänd var han, men jätteduktig ändå. Han jobbar på bra lilla plutten! 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0