Plugghögar

skrevs den 2015-02-20 klockan 10:59:33 | Direktlänk | Tankar och funderingar
Godmorgon FREDAG och äntligen sportlov! Känner mig inge bra från igår så jag är hemma idag och försöker vila upp mig för att imorgon har jag lite saker inplanerade, fira min moster som fyllt år och rida på Micke. Sen kommer även Johan hit på lördag morgon direkt efter sitt nattpass så vi får sova lite tillsammans iallafall, som tur är. Trodde jag skulle missa helgen med honom!
 
När jag ändå är hemma nu så ska jag ta itu med mina rester jag har i skolan, inte direkt en inlämning jag har. Känner absolut ingen motivation till gymnasiet just nu. Orkar faktiskt inte bry mig, sorgligt, men så är det. Gör det endast för att det måste göras, och skulle jag hitta ett bra jobb just nu så skulle jag överväga att hoppa av. Dock väger ju en examen ganska mycket om jag ska hitta ett annat jobb i framtiden. Hatar att det är så! Kan man inte bara vara duktig på sin sak och få jobbet för praktiska delen, och inte för att man har världens utbildning? "Man blir inte bra på något man inte tycker är roligt och vill göra."
 
Sitter även just nu och kikar runt på mina favoritbloggar. Försöker hitta inspiration till min bloggmotivation och vad jag ska skriva om. Känns mest som om jag bara skriver om när jag ridit och vad jag gör om dagarna. Ser ju att det är några som kikar in, så vad vill ni läsa om på min blogg? Vad vill ni veta mer om?
Bjuder på en bild från när Erica, Jag och Josse red ut senast tillsammans, vilket var typ förra våren? Gud vad jag saknar våra helt galna uteritter, haha. Saknar även er tjejer!
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0