Resterande veckoplaner

skrevs den 2015-02-25 klockan 22:41:00 | Direktlänk | Ebba
Halva veckan har nu gått och jag är verkligen trött som ett as, rent ut sagt. Somnar direkt när jag kommer hem från stallet och är helt slut när jag ska gå och lägga mig. Ett jobbigt sportlov hittills!
Men inte är det slut än. Har ganska mycket att göra de två sista dagarna av veckan, sen tar jag riktig helg och ska bara göra ingenting alls, förutom middag på fredag med tjejerna och uteritt på lördag förmiddag.
 
Imorgonbitti så blir det utsläpp igen, hade det idag också, men jag böt till mig ett utsläpp imorgon bitti mot ett av mina insläpp nästa helg. För att hjälpa en stallvän! Sen åker jag hem och vid 15 någongång så följer jag med Cajsa upp till Holvarbo och fotar när hon rider sin andra medryttarhäst. Skoj!
 
Direkt efter det när jag kommer hem ska jag svira om till finkläder för då ska jag fira min lillasyster som fyller 15. Redan? Kommer nog sova gott imorgon natt ;)
 
Fredag blir en lugn dag, men på kvällen åker jag med mina tjejkompisar och firar en av dom som fyllde 18år för en månad sen. Kommer hem på lördag och då åker jag direkt till stallet för en uteritt på Mickebus.
Söndag däremot, då ska jag ta det såååå lugnt!! Ska bli så himla skönt med "långhelg" med min underbara pojkvän. Hoppas ni också får en bra fortsatt vecka!
 
En väääldigt gammal bild på oss, typ precis när vi vart tillsammans. Haha!
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0