Sportlov

skrevs den 2015-02-23 klockan 12:29:37 | Direktlänk | Ebba
Äntligen sportlov, och det inleder jag med sjukstuga som började redan i fredags.. men tjoho! Haft feber, ont i huvudet, hosta och allt vad det heter. Det värsta börjar dock gå över nu. Men är fortfarande bara förkyld och nyser varannan sekund, men det börjar gå åt rätt håll och det är jag glad över.
 
Startade även morgonen med sovmorgon till klockan 11, sen en redig frukost och nu sitter jag med datan i vardagsrummet och märkte att det ekade tomt här. Så jag ska se vad jag kan göra åt det nu!
Har även dealat med Cajsa, en tjej i stallet att hon ska fota mig och Micke nån dag i veckan. Så forhoppningsvis kommer det lite bilder sen! 
Kanske blir en tur till stallet idag också, beror på. Annars ska jag bara ta det lugnt och så kanske Johan kommer sen. Ganska mysig dag ändå!
 
Har ni också sportlov, eller har ni redan haft erat? 
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0