Yesterday

skrevs den 2015-02-18 klockan 18:30:00 | Direktlänk | Ebba
Igår var det skola som vanligt hela dagen, sen när jag kom hem tog jag det lugnt ett tag innan jag tog bussen till stallet. Kollade när Matilda red Micke och sen fick jag hoopa upp en sväng. Han såg jättefin ut och kändes ännu bättre, även om vi red utan krav var han ändå pigg, glad, mjuk pch positiv. Så skönt att de rullar framåt nu! 
Efter Micke så kom min syster upp till stallet och jag hängde på in i ridhuset på Jaco. Blev barbacka för första gången idag och han skötte sig bra! 
 
Sen har jag även skrivit upp mig på tre markarbetsträningstillfällen med Micke som Jessica Rick håller i. Två tillfällen i mars och ett i början på april. Ska bli spännande och framförallt kul och lärorikt! 
 
Så skönt att det börjar kännas bra igen och att jag kommer någonvart. Känner liksom att jag börjar utvecklas något otroligt och även om det är svårt nu så kommer det att bli lätt sen.
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0