Årssummering 2014

skrevs den 2015-01-04 klockan 22:40:29 | Direktlänk | Okategoriserat
Ja då är 2014 slut och snart är första veckan utav 2015 också slut. Så då tänkte jag att jag skriver ihop lite sammanfattat vad som hänt under året och några höjdpunkter och så.
 
Januari, Februari, Mars och april är väl tråkigaste månaderna. Där har det inte hänt mycket alls, mer än att jag började sista terminen på första året i gymnasiet och man bara längtade till sommaren bakom alla skolböcker och prov som öste över en. En period i mitt liv som jag INTE vill gå tillbaka till började under dessa månader och håller på lite nu med. En period jag är glad över att de värsta är över, och jag är glad över att den perioden snart är över i mitt liv. 
 
I maj hände det väl inte så mycket, men i Juni slutade vi äntligen skolan och sommarlovet kunde äntligen firas in! I Juni åkte även Mynte till sin nya ägare. Fina, den 6 Juni red jag för "sista" gången på honom, men hoppas ju såklart att man kan komma och hälsa på någon gång framöver!
 
Under sommarmånaderna hände det massor av kul. Sommarkvällarna med fina vänner och underbar pojkvän är inget att snacka om ens, helt underbart. Saknar sommaren, snart är den här igen!
 
Nu på höstkanten så började ett nytt kapitel i mitt liv, jag började tvåan i gymnasiet i augusti, plus att Matilda som ägde Mynte köpte en ny dressyrhäst som jag började rida på. Har inte hunnit rida på honom så mycket ännu, inte mer än 10 gånger faktiskt. Anledningen är två stycken, jag skadade min tå och Matilda åkte till stockholm på julledighet och tog med sig pållen. Men nu är det nya tag, tån är redo och jag med. Ser fram emot det här nya året och hoppas att det har massa nya saker att bjuda på!
 
 
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0