Biokväll

skrevs den 2015-01-12 klockan 12:06:15 | Direktlänk | Ebba
Igår vid halv fyra drog jag och min pojkvän en spontanare in till stan och kollade på bio, det blev Unbroken och jag måste bara säga att den var fruktansvärt bra! Går inte riktigt att beskriva vad den handlar om, ni får helt enkelt kolla trailern här nedanför och förstå själva. 5 av 5 stjärnor, riktigt bra film som jag tycker handlar om att man aldrig ska ge upp. If you can take it, you can make it.
 
Idag är jag hemma. Var en lång natt varvat på toaletten, måste ha ätit något konstigt igår. Så jag stannade hemma idag då vi hade ridning i skolan, och min mage var inte på samma sida som mig så jag tar det säkra före det osäkra, haha. Blir att försöka beta av lite uppgifter från förra året som jag missat och bara ta det lugnt. 
 
I eftermiddag avslöjar jag den där grejen jag är så glad över som kommer att hända.
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0