Equestrian Stockholm

skrevs den 2015-01-07 klockan 01:10:00 | Direktlänk | Ebba
Åh vad jag är helt kär i ES, Equestrian Stockholm's kollektioner. Alla deras plagg till ryttare och häst är så fina och genomtänka. Hade köpt allt om pengar hade växt på träd. Men oturligt nog är det inte så och då får man bara titta och dregla lite medans man sparar pengar! Allra helst hade jag velat köpt ett par ridbyxor i dressyrmodell i färgerna Antracite eller vanlig Grey. Antracite är snyggast tycker jag!
 
Det schabrak som jag tycker är snyggast är helt klart Leather Deluxe Navy. Såå snyggt medans det ändå inte är för mycket. Perfekt enligt mig!
 
Sedan är ju jackan väldigt snygg också, och det stora plusset med jackan är ju att det är fritt från dun (?). Iaf väldigt snygg!
 
Dock så tycker jag att nackdelarna med både ES och PS of sweden är att alla deras produkter har hutlösa priser, visst, kvalite ska kosta. Men jag tycker vissa grejer kostar lite VÄL mycket. Vad tycker ni? Vill höra eran åsikt!
 
Mina favoriter från ES ↓
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0