Godmorgon♥

skrevs den 2015-01-07 klockan 07:45:00 | Direktlänk | Ebba
Det här är tidsinställt inlägg, så nu sitter jag förmodligen i tandläkarstolen med bedövning i halva munnen och lugnande i kroppen. Har jag sagt att jag är rädd för att dra ut tänder? Haha! Usch, men det kommer nog gå bra. Dock håller lugnande och bedövning i några timmar så jag får inte ta mig hem själv, träna eller äta något på några timmar. Blir att kolla på film hela dagen och kanske träffa Becca om jag hinner!
 
Men nu till något helt annat..
Jag tänkte höra med er läsare som ska börja gymnasiet efter sommaren, vad ni har valt för gymnasium? Jag vet själv att jag tyckte att det var svårt att välja. Men efter några besök på två skolor så var det ett självklart val.. jag valde som förstahandsval Realgymnasiet i Gävle, inriktning Häst - Ridning, och jag kom in på det utan problem och går där än idag.
Jag bor utanför Tierp, så jag pendlar med upptåget varje dag. Enkelresa tar det 46min exakt utan tågstrul, men även om det är långt att åka så är det värt det. Man ska ju ändå trivas?
Jag är supernöjd med mitt val. Jag gillar skolan, jag älskar mina lärare som alltid hjälper till, och jag älskar min mentor som alltid stöttar mig oavsett vad. Jag har dunderfina klasskompisar och jag klickar nästan med alla, men även om jag inte är vän med alla så vet jag iallafall att jag kan prata med vem som helst och känner mig sällan utanför.
Men tiden går ju fort, nu nästa vecka går jag in på sista terminen i tvåan. Sen efter sommaren går jag in på sista året. Vart tog tiden vägen??
Vill ni att jag skriver om våran skola och hur jag upplever allting runtomkring med studier och det mer praktiska mer utförligt? Kommentera!
 
 
Så nu till frågan, vad har ni valt och är ni nöjda med era val? Är ni osäkra över något? ÖS in med kommentarer! ♥
 
 
 
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Olivia

sv. åh men tack snälla du!! Det är sånna kommentarer som gör att man orkar fortsätta, tack vad glad jag blev!!

Svar: Ingen fara :))
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-01-07 klockan 08:09:25
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0