Hööks nyheter 2015

skrevs den 2015-01-24 klockan 10:35:00 | Direktlänk | Hästar
Eftersom Hööks precis har släppt deras vår/sommarnyheter och massa bloggare redan har skrivit ut deras favoriter från nya kollektionerna så tänkte jag också göra det. Nya kollektionen är verkligen så fin!
 
Alla nyheter från Hööks vår/sommarkollektion hittar ni HÄR!
 
Visst är väl inte allting jättefint och föll mig i smaken, men det mesta vill man ju gärna klicka hem redan igår. Det som förvånade mig mest var JH Collections nya kollektion, stilrent men ändå lite färgklickar. Det som jag helst vill ha i klädesväg är dessa pikeer och tröjor här nedan. Den kortärmade piken fanns i ljusblått, ljusrosa och i sandfärgat. Den i sandfärgat och rosa tyckte jag var finast och jag själv skulle kunna köpa dessa! Dom kostar 399kr styck och finns HÄR.
 
 
Sedan tröjorna som föll mig mest i smaken och jag helst vill köpa är dessa tre. Två av dom är från JH Collection, alltså dom två längst ut på kanten. Sen den i mitten är från CRW. Den bruna fleecen längst till vänster tycker jag är såå fin. Stilren och lagom tjock ser den också ut att vara, nej den vill jag mer än gärna klicka hem! Priset på den är från 449kr och finns i brunt och marinblått HÄR.
Fleecetröjan i mitten då, den tyckte jag också var väldigt fin. Stilren men ändå lite färgklickar av rött och vitt. Den finns att köpa HÄR i endast den färgen som bilden visar, och priset är 449kr.
Sist men inte fulast är då Piketröjan till höger. Så himla snygg bara! Finns nästan inget mer att säga än så. Den finns i färgen på bilden som är mörkbeige, men finns även i marin och ljusblå. Tröjan kostar från 299kr och finns att köpa HÄR.
 
 
 
I hästväg så hittade jag inte så mycket på hemsidan som föll mig i smaken och jag kände WOW vad snyggt! Men mycket var fint, tror jag måste ta en kik i butiken för att få mig mer en överblick om vad som har kommit i nyhetsväg. Men två schabrak hittade jag som jag tyckte var riktigt fina. Det gråa på bilden var riktigt snyggt matchat med en turkos passpoal som glittrade diskret. Det finns i både dressyr och allround, även i andra färger. Det kostar 279kr och kan köpas i allround HÄR och dressyr HÄR.
Sedan har vi det andra schabraket jag hittade. Den finaste färgen jag tyckte var det mörkbeiga i dressyr. Rutorna är i samma mönster som Schockemöhle-schabraken, både hiss och diss ;) Det finns även i allround och kostar 299kr. Det finns i bara i marinblå och mörkbeige. Dressyr hittar ni HÄR och allround hittar ni HÄR.
 
SÅ, vilka var era favoriter i alla nyheter?
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0