Länkad?

skrevs den 2015-01-20 klockan 20:55:23 | Direktlänk | Ebba
Såg nu att jag hade en jäkla massa besökare på bloggen helt plötsligt, någon som vet om jag har blivit länkad?
Vad kul isåfall att du har hittat hit! Hoppas du stannar!
 

Med den inledningen säger jag isåfall, HEJ alla gamla som nya läsare. Nu kickar vi igång igen efter en slö helg och en seg start av veckan. Min helg bestod faktiskt av massa häst. Den här gången så var det Micke som skulle motioneras och den kändes så bra! 
Han har ju fått något virus, har inte alls koll på vad det var, så jag vågar inte yttra mig. Men någon sorts förkylningsbakterie. Så han har vilat några veckor nu och bara promenerats en halvtimme om dagen. I söndags fick jag sitta upp och premiärskritta honom nu efter "vilan". Han skötte sig exemplariskt! Vi skrittade på i bra takt hela tiden, och jobbade litegrann emellanåt. Han protesterade ibland men var duktig ändå. Fast jag kände mig väldigt ringrostig även om vi bara skrittade, har inte ridit ordentligt sen i slutet av November. Men det gick bra, dock så hoppade han till några meter framåt men något måste man ju göra ;)
 
På torsdag har jag insläpp av hästarna efter skolan och då ska vi skritta en halvtimme igen. Hoppas på samma lugna häst. En sak vi måste öva på dock är att stå still när man hoppar upp och inte gå iväg förrän ryttaren säger till, han är helt hopplös..
 
Idag har det bara varit skola tills halv fyra, sen kom jag hem och vid fyra ungefär kom min kille och hämtade upp mig och vi åkte till stan för att hämta ut hans telefon från lagning. Sen gick vi på Gränby en sväng och mös.
 
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Nora bååth

Svarade på din kommentar i ett inlägg som nu ligger uppe på bloggen :)
Kram

Svar: Tack för svaret! :)
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-01-21 klockan 13:35:09
URL: http://nouw.com/nora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0