Mys i snökaoset

skrevs den 2015-01-10 klockan 22:43:25 | Direktlänk |
Hej på er! Just nu ligger jag inkurrad bredvid min pojkvän framför teven och försöker att äta godis så gott det går. Tandvärken vägrar att försvinna så imorgon bitti blir det till att ringa tandjouren och höra hur det står till. Värken ska ju gå bort efter två dagar!
Just nu snöar det massor ute, när vi var påväg tillstan tidigare idag var det verkligen storm ute. Har redan kommit 2dm på bara några timmar. Jag sim trodde att det inte skulle komma någon mera snö nu.

I helgen blir det lugnt. Imorgon får jag även besked om den där roliga saken jag hade på g, minns ni? 

Nu blir det till att fortsätta mysa, vi hörs sen. Pusshej!
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0