Sängläge

skrevs den 2015-01-06 klockan 21:44:12 | Direktlänk | Ebba
Idag har det varit en sån där såå tråkig dag. Har velat göra så mycket men inte orkat något alls. Först var det tänk att jag och min kille skulle ta en promenad fram och tillbaka till stallet och jag däremellan skulle hinna rida en sväng på Jaco också. Men har så förbaskat ont i min fotled sen jag bröt tån, vet inte riktigt varför. Antingen är det felbelastning eller så har det bara blivit något tok, inte svullen, men det gör ont när jag går så jag hoppas det går över!
 
Så istället för att gå promenad och rida, så stannade vi hemma och tog det lugnt ett tag. Sedan tog vi bussen till Johans kompis och så har jag varit där tills nu för en halvtimme sen kanske. Där tog vi också det bara lugnt så idag har vi inte gjort någonting! Köpte med mig en påse godis hem, så jag ligger just nu i sängen och käkar lite godis och ska snart slå på en film.
 
Imorgon blir det tandläkarbesök nummer ett för att dra ut två tänder, tyyyyp äntligen (!!). Det har ju varit väntetid på flera månader hit och dit, sen har det blivit sjukdomar hos både mig och tandläkare. Men imorgon drar processen med tandställningen igång. Nästa besök blir den 3 februari för att dra ut två tänder till. Sedan 10 dagar senare, den 13 februari ska jag sätta in tandställningen om allt rullar på som vi har bokat tid för. Ska bli så skönt att äntligen fixa allt, skulle egentligen ha börjat för ett halvår sen, men det är tydligen väldigt populärt med tandställning nu! Haha ;)
 
Hur har erat år börjat förresten? Tell me 
 
Åh vad jag saknar sommaren..
ALLA KOMMENTARER
Postat av: inte myggan

Mitt år började bra :)

Svar: Haha vad bra myggan!
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-01-06 klockan 23:45:12
Postat av: Makarone Agnes

Hej Ebba

Svar: Hahahah asså My, love u
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-01-07 klockan 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0