Seg skoldag

skrevs den 2015-01-14 klockan 15:18:29 | Direktlänk | Ebba
Förlåt för dålig updatering, har bara inte vetat vad jag ska skriva och iböand blir det så!
Sitter i skolan nu och väntar på att tiden ska gå fortare. Om en halvtimme går tåget så då kan jag lika gärna sitta i skolan med internet och vänta ;)
Idag har vi bara haft två lektioner, dock två vääldigt långa lektioner. Först 2 timmar biologi på fm och sen en lagom lång lunch, och nu den sista och andra lektionen har vi haft teori på skolan istället för specialidrotten. Vi har pratat massa om ändringarna i TR och regler på tävling etc. Intressant!

En liten fråga till er läsare.. Vad tycker ni om ändringarna i TR och är det något som berör er extra på antingen ett Positivt eller Negativt vis? Berätta!

När jag kommer hem blir det nästan bara att äta lite och vända om, för min äldsta syster Ida fyller 25 år idag!! Grattis <3 Blir då firande av henne, massa godsaker. Jag som lovade min kille att vi skulle sluta äta onyttigheter under vardagarna.. hehe. Undantag på kalas antar jag! Synd bara att vi är en stoor släkt och det blir många kalas under året som går.

Nej nu ska jag packa ihop grejerna och börja gå mot stationen, så får ni som alltid gärna kommenera vad jag ska skriva om! Puss!

ALLA KOMMENTARER
Postat av: Isabelle Johansson

http://isabellejohansson.se/…/att-saga-ner-en-hasten-i-fals…
att såga ner hästen i form vad innebär de och vad innebär och rida hästen i form? Kommentera gärna eran åsikt och få 2 kommentarer tillbaka från mig :D

kommentarer skrevs den 2015-01-16 klockan 20:07:10
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0