Allt annat än pigg

skrevs den 2015-03-04 klockan 07:26:16 | Direktlänk |
Vaknade imorse och var hur trött som helst, däckade direkt igår. Men känner mig ändå hyfsat utvilad, för idag är det specialidrott och då får man inte va trött minsann, haha. 
Jättemånga har även blivit magsjuka nu så jag är extra försiktig och tvättar händerna jämt haha! Har inte tid att bli sjuk, vill inte va sjuk för den delen heller..

Sitter just nu och väntar på tåget till skolan. Slutar sent idag och kommer inte hem förrän halv sex så jag ska försöka beta av lite rester närjag kommer hem och sen sova. Det behövs!

Ha en bra dag allihopa så hörs vi sen, inlägget jag pratade om igår kommer upp idag så håll koll.
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0