Äntligen fredag

skrevs den 2015-03-06 klockan 08:10:00 | Direktlänk | Ebba
Veckan har verkligen gått otroligt fort, redan fredag och dig välkomnar jag med öppna armar!
 
Idag efter skolan så kommer Becca och My och möter upp mig i Gävle. Vi ska käka på subway och sen ska jag kika efter en concealer. Är verkligen välbehövligt, gillar inte att ha foundation på vintern men jag måste täcka mina mörka ringar. Ser ut som en zombie när jag är så blek, haha.
Sen åker vi hem och då kommer Johan, som i vanlig ordning. En helg tillsammans och jag är redo för en ny vecka.
 
I helgen har jag stallet båda dagarna - uteritt på lördag och markarbetsträning på söndag. Endast skritt och trav på uteritten då vi måste bli säkra ute och ta det lugnt till en början. Sen markarbetsträningen, som jag har längtat. Ska verkligen bli superkul och lärorikt. Även kul att se hur Micke reagerar på alla bommar kors och tvärs, men det sköter han galant ;)
Hon som håller i träningen heter Jessica Rick. Hon har fått inspiration från de videoklipp som har surrat runt på facebook så ska bli roligt att se vad dom ska röra ihop för skoj.
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0