Kastar mig ut åt vargarna, del 1

skrevs den 2015-03-04 klockan 21:43:00 | Direktlänk | Fotografi
Här kommer del 1 på bilderna som Cajsa har fotat på mig och Micke. Bilderna togs igår den 3 mars när jag red för Matilda. Kameran hon använder är en Canon, modell vet jag inte. Sedan är objektivet ett Canon 50mm 1.8.
 
Känner verkligen att jag kastar mig ut åt vargarna. Det är långt ifrån "perfekt", jag var spänd när bilderna togs för hon kunde bara fota under början av passet, typ första 15 minutrarna. Jag har korta läder för att han va rätt busig så jag ville sitta säkert, därav att jag är otroligt bakåtlutad på vissa bilder, jag kom helt fel i sadeln utav det. Typ direkt efter Cajsa åkte så började jag slappna av och vi längde lädrena och det gick mycket bättre. Men jag vet vad jag har att jobba på, dock får ni gärna ge konstruktiv kritik om ni vill. Man ser även tydligt på nästan alla bilder att mitt tix att fippla med tungan i munnen kommer fram när jag rider. Gör alltid så, vet inte riktigt hur jag ska sluta, haha. Hope you enjoy!
 
ALLA KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0