Seg dag

skrevs den 2015-03-02 klockan 23:40:18 | Direktlänk | Tankar och funderingar
Red på Xamir idag i skolan. Vi hade hoppning och det gick såå bra. Är så nöjd med mig själv, min insats och på hästen. Mer om det i ett enskilt inlägg imorgon.
Har legat nu i två och en halvtimme och skrivit en uppgift som skulle va inne senast innan tolvslaget. Vadå sista sekunden? 😉 så typiskt mig! Hann klart i allafall och jag är nöjd för det.

Är även helt slut dagen till ära. Fick ett samtal under dagen som fick mig lite nedstämd, men livet rullar på ändå och jag försöker se något positivt i allt och försöker kämpa på vidare ändå. Det är vad det är, och oavsett vad så ska jag fortsätta leva varje dag som om de vore den sista. Fortsätta göra det jag älskar och aldrig vara negativ.
Godnattkram till er alla. Glöm aldrig bort er själva och hur bra NI är. Glöm inte bort de ni älskar och njut av livet och det ni har så länge det varar ❤
ALLA KOMMENTARER
Postat av: Angelica

Men åh, vilken härligt underbar inställning du har till livet! :D

Svar: Tack!! Det man inte kan påverka behlver man ju inte bry sig om, utan man får leva på och hoppas på det bästa helt enkelt. Kram på dig och ha en bra dag :)
Ebba Blomqvist

kommentarer skrevs den 2015-03-03 klockan 00:42:53
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0